erikssonellinor

Direktlänk till inlägg 19 januari 2010

dags för EM!

Av Ellinor Eriksson - 19 januari 2010 17:27

Idag blev det frissan, lunch hos elsa och sedan till sjukgymnasten för att köra lite ben.. Så såg min dag ut, dags att söka jobb? Ja imorgon sätter jag i gång på allvar =) Förra veckan när jag satt och fixade med min handbollsbok kom en bild som jag hade glömt bort men som jag skrattar så gott åt varje gång jag ser den.. Man kan nog säga att den förmedlar ren glädje som träffar en rakt in i hjärtat och sprider värme. Christian Andersson, Roffe, Kenta och spelarna på bänken är inte de enda som visar hur mycket idrotten i bland kan betyda. Håkan Karlssons, Maggans, Peter Holms, Mammas och Annelies miner och vrål med armarna högt upp i luften blir man riktigt glad av att se. Den här bilden brukar jag titta på när jar vill bli på bra humör igen. Vet inte egentligen varför eftersom det bara är en bild men man blir så glad bara, går inte att  beskriva... Saknar sporthallen. Blir inte samma känsla i Ellfolk. Alltid lika roligt när man får komma till sporthallen och se någon match. Där är man som en familj, en riktig handbollsfamilj :)


  


Idag är det dags för EM. Ska äta lite snart sen blire till att hämta sanne och åka till Blank där lite folk ska se handbollen. Elsa har bakat? så ser fram emot en god chokladkaka med grädde :) Skynda dig från västerås! Tänk vad roligt man tyckte det var att titta på handboll förr då det var "bengan-boys" (blev inspirerad av joel).  Inte riktigt samma sak nu men ser ändå fram emot att det ska gå lite handboll på tv istället för all fotboll hela tiden! Avslutar med lite bilder från VM i Kroatien förra året. Först en bild på självaste Bengan och någon mer? som Frida, Emma, Jossa och Madde träffade på i Zagreb. Sedan bilden som jag har tagit på tvn då vi var med i bild under nationalsången och till sist elsa och jag innan finalen där vi från att vara "kroater" ändrade helt och stod och hejade på frankrike ;) Kul vare och skulle göra vad som helst för att återuppleva den här veckan med SMID igen! Men nu... heja sverige!!


        

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinor Eriksson - 15 juni 2010 22:41

  SOMMARBILDER!!   - 20-årsfest - teodor, 5 dagar gammal -Annelie, superstudenten                       SOMMARBILDER!!! ...

Av Ellinor Eriksson - 8 juni 2010 21:12

Just nu är allt så bra!!! Sommar på riktigt, grillkvällar, lördagen hos mig med 17 andra tjejer som gjorde min och sisselas kväll GRYM!!! Har även blivit moster.. nu är man både faster och moster =) Bilder kommer inom kort för bilder från helgens p...

Av Ellinor Eriksson - 30 maj 2010 21:58


Låt se, vad har hänt... Förra helgen var det dop. Lilla Frank döptes i Vallbykyrka. Jag som dagen innan fått reda på att jag är gudmor skulle nu helt plötsligt vara den som håller i Frank under hela dopet längst fram. Han väger inte lite längre och...

Av Ellinor Eriksson - 19 maj 2010 22:48

Tack tjejer för denna resa :D Finns så mycket att skriva men är fööör mycket så vet inte vart jag ska börja. Får bli bilder istället...                          ...

Av Ellinor Eriksson - 13 maj 2010 19:22

Då var man på plats :D Jag och Sanne fick klart bästa rummet och det ryktas om häng här innan man går ut? Verkar mer som det lutar åt lite bad och hockey ikväll..  Tog några timmar til Göteborg och sedan ytterligare 2 timmar med båt över till Fredrik...

Presentation


Här får ni läsa om ett liv där man ständigt är på väg mellan skola eller jobb, handbollsträning och fritid med alla underbara vänner. Oftast med en träningsväska på armen och ett försök till lite annat än den ständiga "sova-äta-träna"-triangeln.

Fråga mig

0 besvarade frågor

bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards