erikssonellinor

Direktlänk till inlägg 10 april 2010

första veckan hemma

Av Ellinor Eriksson - 10 april 2010 18:51

Just nu sitter jag och väntar på mat hemma. Det blir tacos :D Kom för en stund hem från sporthallen. Tjuter fortfarande "rimbo, rimbo!!!" i mina öron. Tycker riktigt synd om Eskil. Man kom in så pass mycket i matchen att det kändes som man själv skulle börja gråta. Gjorde ont att se allas ledsna miner efter matchen. Efter tacosen blir dett till att åka in till stan och träffa tjejerna. Får se vad som hittas på :)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinor Eriksson - 15 juni 2010 22:41

  SOMMARBILDER!!   - 20-årsfest - teodor, 5 dagar gammal -Annelie, superstudenten                       SOMMARBILDER!!! ...

Av Ellinor Eriksson - 8 juni 2010 21:12

Just nu är allt så bra!!! Sommar på riktigt, grillkvällar, lördagen hos mig med 17 andra tjejer som gjorde min och sisselas kväll GRYM!!! Har även blivit moster.. nu är man både faster och moster =) Bilder kommer inom kort för bilder från helgens p...

Av Ellinor Eriksson - 30 maj 2010 21:58


Låt se, vad har hänt... Förra helgen var det dop. Lilla Frank döptes i Vallbykyrka. Jag som dagen innan fått reda på att jag är gudmor skulle nu helt plötsligt vara den som håller i Frank under hela dopet längst fram. Han väger inte lite längre och...

Av Ellinor Eriksson - 19 maj 2010 22:48

Tack tjejer för denna resa :D Finns så mycket att skriva men är fööör mycket så vet inte vart jag ska börja. Får bli bilder istället...                          ...

Av Ellinor Eriksson - 13 maj 2010 19:22

Då var man på plats :D Jag och Sanne fick klart bästa rummet och det ryktas om häng här innan man går ut? Verkar mer som det lutar åt lite bad och hockey ikväll..  Tog några timmar til Göteborg och sedan ytterligare 2 timmar med båt över till Fredrik...

Presentation


Här får ni läsa om ett liv där man ständigt är på väg mellan skola eller jobb, handbollsträning och fritid med alla underbara vänner. Oftast med en träningsväska på armen och ett försök till lite annat än den ständiga "sova-äta-träna"-triangeln.

Fråga mig

0 besvarade frågor

bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards