erikssonellinor

Alla inlägg den 30 april 2010

Av Ellinor Eriksson - 30 april 2010 17:41

Hemma efter en dag på jobbet. Satt i dag i telefon med kunder i fem timmar. Det börjar ta sig men självklart lär jag mig nya saker hela tiden. Nästa vecka börjar riktiga arbetet. Då jobbar jag tre dagar. Känns lite läskigt att ha ansvaret över människors ekonomi med allt i från betalningar från kina till akteköp. Men jag hoppas att man har lite koll ialf och inte sabbar helt =) Det är ialla fall väldans roligt!


I tisdags var jag i Stockholm hos Anders Valentin, landslagsläkaren i fotboll. Han tittade på mitt knä och kunde konstatera att jag hade glapp 1 i knät vilket tydligen var bra. Kändes dock som knät rörde sig hur mkt som helst. Enligt honom kunde korsbandet  lika gärna inte vara helt av och han sa att risken fanns att det skulle gå av helt om jag slängde mig på knät. Kändes ju helt okej att höra, eller? Har ialf en inbokad tid sista maj för slutgiltiga styrketestet. Tills dess ska jag skärpa mig med rehaben som jag just nu spyr på. denna vecka har jag varit sjuk och inte tränat en enda träning. panik!


Ikväll är det valborg och jag ska hem till fröken hellmark på trumpetvägen med lite handbollstjejer och killar. Blir mat och bara ta det lugnt. De andra kanske öser på. Själv blir det bil och cola för mig. Nu ska jag bli frisk!! Imorgon hoppas jag på bra väder för vill vara ute en hel del :D


Ta det lugnt i kväll, kommer en morgondag :)

Presentation


Här får ni läsa om ett liv där man ständigt är på väg mellan skola eller jobb, handbollsträning och fritid med alla underbara vänner. Oftast med en träningsväska på armen och ett försök till lite annat än den ständiga "sova-äta-träna"-triangeln.

Fråga mig

0 besvarade frågor

bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards