erikssonellinor

Direktlänk till inlägg 27 mars 2010

helg

Av Ellinor Eriksson - 27 mars 2010 11:48

Gårdagen började med att jag ensam begav mig ut i spåret eftersom mailda och hennes föräldrar åkte utför. Helt slut kom jag efter någon timma tillbaks till stugan. Jag satte mig och pratade lite med amanda forsberg och sanne i mobilen samtidigt som jag åt lite lunch i solskenet. Någon tmma senare kom de andra hem igen. Vi solade lite till innan jag och matilda drog i väg mot after skin för att träffa bryngel och grabbarna som också är uppe i sälen. Två timmar senare med ett konstant tjutande i öronen och en t-shirt rikare begav vi oss hemåt till stugan där vi gjorde god mat. Sen blev det tvn och mys.


Idag är det skitväder... Vi har gjort efterrätt till kvällen som står i frysen. Kollar ut men det ser inte lockande ut att göra någon större ansträngning i dag inte... Försöker få tag i ngn som kan läsa dagens 20-frågor för mig. Det handlar om elsa råkar jag veta mohahaha.. hur kan jag veta det ;)?


Imorgon åker dom hem familjen Eriksson.. En ny familjen Eriksson kommer och tar hand om mig.. Min egna familj nämligen. Stanna kvar eller åka hem? Det är frågan just nu =) Händer inte såå värst hemma egentligen.. Träningarna börjar ju ta slut, ingen handbollsträning ialf. Lika bra att vara kvar och köra hårt när man kommer hem kanske... tror nog det blir så :) Sälen är rätt bra nämligen...


glöm inte att släcka lampan ikväll!


Nej nu ska vi ta tag vi våra liv!

Tjao så länge ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinor Eriksson - 15 juni 2010 22:41

  SOMMARBILDER!!   - 20-årsfest - teodor, 5 dagar gammal -Annelie, superstudenten                       SOMMARBILDER!!! ...

Av Ellinor Eriksson - 8 juni 2010 21:12

Just nu är allt så bra!!! Sommar på riktigt, grillkvällar, lördagen hos mig med 17 andra tjejer som gjorde min och sisselas kväll GRYM!!! Har även blivit moster.. nu är man både faster och moster =) Bilder kommer inom kort för bilder från helgens p...

Av Ellinor Eriksson - 30 maj 2010 21:58


Låt se, vad har hänt... Förra helgen var det dop. Lilla Frank döptes i Vallbykyrka. Jag som dagen innan fått reda på att jag är gudmor skulle nu helt plötsligt vara den som håller i Frank under hela dopet längst fram. Han väger inte lite längre och...

Av Ellinor Eriksson - 19 maj 2010 22:48

Tack tjejer för denna resa :D Finns så mycket att skriva men är fööör mycket så vet inte vart jag ska börja. Får bli bilder istället...                          ...

Av Ellinor Eriksson - 13 maj 2010 19:22

Då var man på plats :D Jag och Sanne fick klart bästa rummet och det ryktas om häng här innan man går ut? Verkar mer som det lutar åt lite bad och hockey ikväll..  Tog några timmar til Göteborg och sedan ytterligare 2 timmar med båt över till Fredrik...

Presentation


Här får ni läsa om ett liv där man ständigt är på väg mellan skola eller jobb, handbollsträning och fritid med alla underbara vänner. Oftast med en träningsväska på armen och ett försök till lite annat än den ständiga "sova-äta-träna"-triangeln.

Fråga mig

0 besvarade frågor

bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards