erikssonellinor

Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Ellinor Eriksson - 15 mars 2010 11:00

I går var jag i sthlm och kollade på när laget hade match. De spelade mot Tallen i sprallenhallen. Var inte så mycket till hall om man säger så. Men låg fint på söder precis bakom Eriksdalshallen. Jag passade på, under de två timmarna jag skulle behöva ha väntat tills matchen skulle börja, att gå och träffa syrran. Vi gick och tog en fika. Ett mysigt litet fik på en biograf. Morotskakan satt mkt fint ;) Sen gick jag till hallen igen. Matchen är inte så mkt att prata om....


Nu väntar en avgörande match på lördag. Varför sätter alltid vi oss i den här situationen? Det var ju i princip klart?? Nerver... nej tack! Aja blir roligt att se på ialf som publik. Eller förlåt.. i kiosken :/ Hoppas på att jag slipper den på lördag :) På lördag blir det även att se Guif- Irsta. Även det blir riktigt spännande.



Presentation


Här får ni läsa om ett liv där man ständigt är på väg mellan skola eller jobb, handbollsträning och fritid med alla underbara vänner. Oftast med en träningsväska på armen och ett försök till lite annat än den ständiga "sova-äta-träna"-triangeln.

Fråga mig

0 besvarade frågor

bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards