erikssonellinor

Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Ellinor Eriksson - 23 mars 2010 09:47

Då var man på plats i Sälen. Gårdagen spenderades först i spåret med Matilda och sen på eftermiddagen gick vi en långpromenad i solskenet. Vi hann även med lite styrkeövningar. Idag sitter vi med ömmande kroppar och tittar ut genom fönstret. Det snöar vilket betyder att stugan lockar mer just nu. Klockan 1 är det tävling i "Väggen". Vi ska självklart dit!


Säsongen är slut och jag trodde att jag skulle vara trött på träningen. Jag är mer sugen än någonsin. Men man kan behöva två veckor off ibland. Träning är inte allt i livet, konstigt nog...


Nu ska jag fortsätta njuta av Sälenveckorna och hoppas solen snart tittar fram!


/Ellinor


  

Presentation


Här får ni läsa om ett liv där man ständigt är på väg mellan skola eller jobb, handbollsträning och fritid med alla underbara vänner. Oftast med en träningsväska på armen och ett försök till lite annat än den ständiga "sova-äta-träna"-triangeln.

Fråga mig

0 besvarade frågor

bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards