erikssonellinor

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Ellinor Eriksson - 6 mars 2010 10:28

Det är lördag, solen skiner utanför och det väntar en bra och rolig dag! Nu ska jag strax ge mig ut i solskenet och gå en promenad med familjen. Efter det bär det av till Torshälla för att se laget spela match mot RP. Sedan blir det sporthallen och se Guif mot Härnösand. Efter det åker jag, madde, Sanne och Brodd till Heron City och äter middag samt ser bio. :D Låter som en lyckad dag!


Gårdagen var riktigt härlig. Barnvakt åt frankie-boy med madde från 10- 15. Vi hann kolla film, äta god mat, gå en promenad, sola och självklart ta hand om den lilla grabben den tiden han var vaken :) Var väldigt mysigt! Både madde och jag hade ont i huvudet när vi kom till träningen på kvällen. Berodde nog på att man varit ute i solen så mycket. Sol som ögonen inte har sett på ett halvår. Det brukar resultera i huvudvärk...


När man är skadad så är det en tid där man inte ser utveckling på det vanliga sättet. Det har ju alltid varit handbollen man sett förbättring eller försämring i. Men i går fick jag äntligen en synbar förbättring. Körde bänkprecc i min ensamhet inne i förrådet. Har alltid bara tagit 50 kg. Igår körde jag hela programmet men ville också testa på 50, vilket jag gjorde och det kändes konstigt nog lätt! :D Jag testade på 55 kg och det GICK :D:D  Mot 60 kg!


 uuuuut i sooooolen!

Presentation


Här får ni läsa om ett liv där man ständigt är på väg mellan skola eller jobb, handbollsträning och fritid med alla underbara vänner. Oftast med en träningsväska på armen och ett försök till lite annat än den ständiga "sova-äta-träna"-triangeln.

Fråga mig

0 besvarade frågor

bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards