erikssonellinor

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Ellinor Eriksson - 14 januari 2010 20:21

Är SÅÅ tråkigt! Har bara i princip suttit hemma och kurerat mig. Har gått ett varv runt huset men that´s it! Idag har jag skrivit lite på it-artikeln, gjort våfflor, sovit, kollat massa tv, gjort ett träningsschema och städat rummet. Låter ju inte alltför kul direkt? Hoppas på att jag är lite piggare i morgon så det kanske kan bli 2-3 varv runt huset ialf ;D Blev lite roligare när en viss pedersen ringer med värsta nyheten!! eller?? haha hon tyckte ialf det. Men glad för din, vår skull! Ellen ringde lite senare nästan lite hysterisk och undrade vad sanne menar med sitt hypersms.. Fick lugna henne liiite haha..


Ska fixa den nya handbollsklippboken i morgon. Sparar sånt som stått i tidningen under åren som gått och har artiklar ända sen man började i princip så är väldigt roligt att läsa =) När förra tog slut kändes det lite sorgligt. Fick nästan en känsla av att allt är slut nu. Men nej nu har jag köpt en ny som ska fyllas så det är långt i från över. Har ju en hel ny bok att fylla nu och har en hel del att klistra in som jag bara slängt in i den gamla boken. Ska bli kul :) Efter det blir det ett bad med skum, alltid lika mysigt! Mer än så har jag inte planerat...


Sitter just nu och läser om olika spa-behandlingar. Ska nämligen på yasuragi-spa söndag-måndag med mamma och syrran. Supermysigt :D

antingen denna eller helt vanlig klassisk massage:

Japansk behandlingsform där man arbetar med tryck utmed kroppens energibanor och dess akupunkturpunkter samt stretchningar. Du har din yukata på dig under behandlingen.


nu ska jag kolla klart på made in sweden.. och snyta mig .......... för miljonhundrastjärnstoppde gången idag.. inte kul!


Presentation


Här får ni läsa om ett liv där man ständigt är på väg mellan skola eller jobb, handbollsträning och fritid med alla underbara vänner. Oftast med en träningsväska på armen och ett försök till lite annat än den ständiga "sova-äta-träna"-triangeln.

Fråga mig

0 besvarade frågor

bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards