erikssonellinor

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Ellinor Eriksson - 12 januari 2010 19:13

I söndags var det åter taco-kväll hos min kära vän pedersen tillsammans med de övriga tjejerna =) God mat och trevligt sällskap är precis vad man behöver en söndagskväll... Kvällen avslutades väldigt roligt men kan tyvärr inte avslöja något här hahahah ni vet-jag vet!

I måndags på dagen var jag först barnvakt till lilla frankie och sedan in till sjukgymnast... Ja nu känns det som om man kommit i gång litegranna ialf.. Var hos Karlberg och fick lite övningar att köra för knät. Ska dit i morgon igen, bara jag inte mår sämre. Vaknade med ont i halsen i morse nämligen... Men har knarkat vitaminer och te hela dagen så hoppas det inte bryter ut!

Dags för mat.. Ser fram emot mästarnas mästare ikväll :D


Imorgon är det sista dagen på högskolan, sedan kanske en sväng till smid eftersom frida ska lämna något till classe och efter det knäträning hos Karlberg och vidare emot Ellfolk och träning med laget...

nu skriker magen ... tjao!


  

Presentation


Här får ni läsa om ett liv där man ständigt är på väg mellan skola eller jobb, handbollsträning och fritid med alla underbara vänner. Oftast med en träningsväska på armen och ett försök till lite annat än den ständiga "sova-äta-träna"-triangeln.

Fråga mig

0 besvarade frågor

bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards