erikssonellinor

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Ellinor Eriksson - 11 februari 2010 22:32

Idag jobbade jag första dagen på Stadium. Eftersom jag var ny så hade jag ju inte direkt någon större koll men gick helt ok. De är ett  väldigt roligt gäng och madde fungerade som min fadder så var i trygga händer :) Slutade vid kl 2 och då åkte jag till sjukgymnasten och körde rehab för att sedan åka hem snabbt och packa om väskan, äta och åka till lagets träning...


I morgon blir det egen träning i ellfolk eller på ASK, sitta i hundra timmar och vänta på en skattesedel på skatteverket. Inget bra system det där med att slå ihop myndigheter. Man får vänta i timmar på att få komma fram och hämta en lapp(!). Har suttit där förut, då till arbetsförmedlingen, så vet vad jag ger mig in på. Får väl ta med matsäck och en tidning för att ens stå ut. Sedan ska jag gå och köpa proteinpulver? Får prata lite med sissela först så jag köper rätt. Ska vara bra att dricka efter träning för att bygga muskler. Låter nästan som doping haha;) På kvällen är det derby mot Eskil i sporthallen. Ska bli roligt att se även om jag helst självklart velat spela så man skulle kunna påverka. Blir läktaren tillsammans med elsa, sanne och bästaste tvillingarna hawia med spicy hot. Inte helt fel det heller ;)


Längtar till i morgon och en rolig helg!

Presentation


Här får ni läsa om ett liv där man ständigt är på väg mellan skola eller jobb, handbollsträning och fritid med alla underbara vänner. Oftast med en träningsväska på armen och ett försök till lite annat än den ständiga "sova-äta-träna"-triangeln.

Fråga mig

0 besvarade frågor

bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards