erikssonellinor

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Ellinor Eriksson - 3 februari 2010 22:52

Idag var det en dag som inte riktigt blev som den var tänk. Det enda jag hade inbokat var att jag skulle vara hos ortopeden halv 4 för att hämta mitt skydd till knät. Men hur blev det egentligen?


Pratade ihop mig med  madde på morgon. Vi bestämde oss för att åka ner till josefin och frank och ha en mysdag. Så blev det och vi var där i några timmar. Åt jättegod mat, fikade, bytte blöjor, bytte blöjor, bytte blöjor och pratade en hel del. Sedan var klockan halv tre och dags att åka hem till mig och packa lite innan hon skulle skjutsa mig till sjukhuset. Allt gick bra tills vi FASTNADE med bilen i all snö. Vi satt fast och kom ingenstans.. Madde kom inte ens ut ur bilen för det var för mycket snö på hennes sida. Det började med att jag låg på en snövall och gjorde allt jag kunde för att försöka gräva bort all snö under bilen. Tur att vi var rejält klädda. Sedan fick madde klättra ut ur bilen på andra sidan och sedan var vi två som kröp runt i snön. Slutade med att vi fick hämta en granne som fick dra bort oss med sin traktor..  Jag hade missat min tid hos ortopeden och det var bara att åka hem till mig och byta alla kläder vi hade på oss. Slänga oss i soffan och äta glass med varma hallon och titta på film :) Det blev en myseftermiddag!


Det enda jag hade planerat denna dag blev alltså inte av utan dagen fylldes av helt andra saker :)


Nu är det sovdags!

Presentation


Här får ni läsa om ett liv där man ständigt är på väg mellan skola eller jobb, handbollsträning och fritid med alla underbara vänner. Oftast med en träningsväska på armen och ett försök till lite annat än den ständiga "sova-äta-träna"-triangeln.

Fråga mig

0 besvarade frågor

bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards