erikssonellinor

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Ellinor Eriksson - 2 februari 2010 22:42

Det fick jag uppleva ikväll! Man fick sig en riktig tankeställare. Jag är glad nu, riktigt glad :D TACK <3


Uppskatta era vänner :) ...

Av Ellinor Eriksson - 2 februari 2010 15:29

Dagen började 07.00.  Det var ett tag sedan man behövde kliva upp så tidigt. Åkte med mamma till stan för att vänta en liten stund på länsförsäkringar medan jag titta på när pappa jobbade. Sedan var det dags för sjukgymnasten. Tränade knät ett bra tag innan pappa hämtade mig och vi åkte ut mot Sundbyholm för att testa nya restaurangen. Sjukt god mat!! Pratade lite där mer Ingela om jobb och så i sommar. Länge sen man var där ute och såg allt golffolk ;D På vägen hem fick jag ett konstigt sms från matilda, allas vår kung eriksson.  Ska vara där halv 8 ikväll med andra av tjejerna som också fått samma sms men vi får inte veta varför.. ?? Vad är det nu för påhitt Tilda?? Återstår att se...


Nu ska jag ta en liten promenad ner till brorsonen och se om han blir på bra humör av att träffa faster :) Faster? låter ju sjukt gammalt ... Eller varför inte bara väldigt moget ;)


Mästarnas mästare och paradise-final ikväll :) Bra tv-kväll!


Ut i kylan!

Presentation


Här får ni läsa om ett liv där man ständigt är på väg mellan skola eller jobb, handbollsträning och fritid med alla underbara vänner. Oftast med en träningsväska på armen och ett försök till lite annat än den ständiga "sova-äta-träna"-triangeln.

Fråga mig

0 besvarade frågor

bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards